ciiainwonderland

Alla inlägg under december 2010

Av cecilia björk - 24 december 2010 23:33

Ja... Var är alla besökare? :o

när jag väl börjar blogga och bloggar varje dag , så får jag lite besökare :( inte snällt! D: haha ;)


men jag vill att när ni har läst min blogg så sprider ni ut den till alla kompisar! :D <3

han ni göra det till lilla mig? (a) :D<3


pussss / Cecilia Björk

Av cecilia björk - 24 december 2010 22:42

Hej! :) eller jag kanske ska säga GOD JUL! :D <3


Och ett svart till Hanna som kommenterade i förra inlägget , hon ville veta hur skorna jag önskade mig såg ut ;D och dom ser då ut såhär...  

jag seriöst älskar dom :o  och tack igen hanna för den fina kommentaren om min blogg :D<3


Ja , idag är de då julafton! :D

Jag fick 1000 kronor , och för dom + 2450 kronor ska jag köpa en systemkamera! :D och så fick jag ett par örhängen av min lillasyster , jätte fina! :)<3


nu har jag en fråga till er som jag vill att alla svarar på! :D och frågan är.... vad fick ni i julklapp? :D<3


och nu till rubriken: Ja , jag och min lillasyster sitter nu och nöter backstreet boys , för skivan millenium ger sååå mycket minnen från våran barndom! eller , vi är barn nu också , men mycket äldre! :p men i alla fall , så nöter vi den skivan , jag vill så gärna ha den skivan igen :( haha :)


haha , det känns som att jag har kommit lite djupare i bloggandet , vad tycker ni? :)


Men nu ska jag gå och göra något , vet inte vad , kanske leka lite i photoshop , så , hejdå! :)


pussss / Cecilia Björk

Av cecilia björk - 23 december 2010 12:12

hejhej , idag när jag vakna så var pappa borta , han var och handlade julklappar , hoppas att han är i luleå och köper dom där skorna till mig på skokanonen 8D hihihi , då blir jag happface!!! :D haha men nu tror jag att jag ska spela sims :3 seees! puss/cb

Av cecilia björk - 23 december 2010 01:22

hahah , jag vill lära mej dehär sååååå mycke :OO haha , fatta awesome att kunna det o.o haha :D


Av cecilia björk - 22 december 2010 21:43

hahaha , jag och min lillasyster håller på att försöka lära oss beatboxa... det går ju.... bra... säger vi som... :D haha , funderar på att byta till blogg.se , men då måste jag ha hjälp med designen å allt , det blir bara jobbigt -.- jag har såå tråkigt , har ingen jävel att smsa med .__. alla är osociala D: 


haha , men ska dra , uppdaterar senare kanske , puss / cb

Av cecilia björk - 22 december 2010 15:29

Hejjsan :)

haha jag bloggar faktiskt idag oxå! :D awesome! :D haha , men nu ar det bara 2 dagar kvar till julafton! :D tagga 8> haha , och vafan ska man blogga om nu då? D: ingen aning -.- menmen , vi får ta och hitta på något :D igår natt tittade jag lite på olika skoafärsidor eller vafan de nu är XD men iaf jag hittade ett bar GRYMT snygga skor! 8D

 


jag måste helt seriöst sluta kära ner mej i kläder.... det håller inte.... xD

men nu ska jag gå och äta nå , uppdaterar senare :) puss//CB

Av cecilia björk - 22 december 2010 00:44

Hoppas jag i alla fall. Jag har bara inte orkat blogga. men nu håller vi tummarna på att jag kommer igång med bloggandet! :)


Nu är det ju bara 2 dagar kvar till julafton! TAGGGGA!

hihihi , jag har redan fått öppna 2 julklappar 8> fick 2 underbara koftor , blev kääär!!! (L)     dom 2! dom är helt underbara! går inte annat än att älska dom! 8>


Och nu är det ju så att... JAG HAR JULLOV!!! (L) och betygen kommer hem med posten imorgon tror jag... :s fattar inte varför jag är nervös , för jag vet ju att jag har minst G i alla ämnen... D:

Och jag kan inte tro det... jag har VG i NO! :O


haha , men nu ska ja dra , bloggar kanske innan jag lägger mig ikväll! :) eller det blir ju ... inatt då men.. haha , puss //CB

översätt bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Cecilia Björk ;D

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Gästboken

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards