ciiainwonderland

Alla inlägg under november 2010

Av cecilia björk - 19 november 2010 19:49

Hejjsan :3

Just nu sitter jag och lyssnar på musik , men jag har såååå tråkigt D:

Funderar på att se black lagoon ett tag ^^ men det får bli senare isf :)

Så , vad ska jag göra nu? tur man ens vet vad man ska blogga om ._. därför bloggar inte så ofta (y' :p


ah , men nu sk ajag dra (y' seees <3


/ cb

Av cecilia björk - 18 november 2010 19:17

HAHAHAHAHAH så jävla bäst!! XD


Av cecilia björk - 16 november 2010 14:21

Hejj , här kommer då veckans topp 10 :D (enligt mejj då :3)



1. Until we bleed - kleerup , lykke li

2. Föräldrar - Lilleman , blues

3. Like a G6 - Far*east Movement

4. Dead and gone - T.I , Justin Timberlake

5. Please don't go - Mike Posner

6. Somebody told me - The Killers

7. Cooler than me - Mike Posner

8. Breakaway - Kelly Clarkson

9. The climb - Miley Cyrus

10. Behind these hazel eyes - Kelly Clarkson


hihi , det var den då :D


men nu ska jag dra , bloggar kanske mer senare idag ^^


ses :D


/cb


Av cecilia björk - 14 november 2010 13:13

Hejjsan :)

Om typ en halvtimma kommer lilla Vicky Rundqvist :D jag har saknat det lilla negerbarnet som fan D: Vi ska nog sitta och glo på film ett tag , sen blir det väl att göra nå annat xD Iaf , så är det ju skola imorgon ._. inte skojj D:


Ja , jag har ju inte bloggat ppå hela veckan typ , så då får jag väl säga vad jag har gjort hela veckan :)


Måndag: Var då på skolan , och det var inte kul D: men sen efter skolan så var jag med lilla Vicky Rundqvist och Elvira Carlsson i typ en halvtimma/timma ._. :D sen så får jag hem och plugga till mitt sexualkunskaps prov som vi hade på torsdagen :)


Tisdag: Jag vaknade på morgonen , jag hade JÄVLIGT ont i halsen , sen inser jag att jag inte kan prata :O så då blev det att stanna hemma då :)


Onsdag: Tvingade jag mig upp till skolan , vi hade sovmorgon , för klassen skulle till ungdomsmottagningen , så då var vi där då , sen hade vi bara en lektion på hela onsdagen (y' :) sen efter skolan så var det invigning av den nya ungdomsmottagningen , så då for jag , Alle , Maja och Elvira dit då :)


Torsdag: Så var jag hemma , jag kunde knappt prata då heller när jag vakna D: inte skojj ._. men iaf , så missade jag ju mitt prov , inte bra , men jag ska göra det imorgon på skolan :) (måndag)


Fredag: Var jag oxå hemma , för att jag skulle kunna vara frisk på måndagen , och nu är jag frisk :D eller nästan , hostar som en galning fortfarande ._.


ja , det var då min vecka :) men nu ska jag dra :D<3


/cb

Av cecilia björk - 4 november 2010 21:44

Hejjsan , just nu sitter jag och drygar med Mira i hennes rum. haha skojjsigt.

Men imorgon ska jag iaf på disco i pite med Fanny! (y' <3 skojj.



 

        hihihi saknar dej Viiicky :( <3

Av cecilia björk - 1 november 2010 22:14

Hejjsan , just nu sitter jag hemma hos min pappa , och jag har sååå tråkigt! inte skojj! men iaf , så har jag varit med lilla Fanny Karlsson! :D saknat den muppen som faen! :( och på onsdag kmr i.C! :D skojjjjjj!


men nu kommer en liten video som passar mig just nu:


men nu ska jag dra , ses :3


/cb

översätt bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Cecilia Björk ;D

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Gästboken

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards