ciiainwonderland

Alla inlägg under februari 2011

Av cecilia björk - 1 februari 2011 14:29

Hejhej , just nu sitter jag och ser på Svampbob Fyrkant! Han är cool! (y' haha ;]

Jag måste börja blogga mer nu , annars är det ju ingen idé att jag ens har en blogg ;D haha :3 


Ja , idag så är jag sjuk :( har väldigt ont i halsen , och så har jag huvudvärk och jag är snuvig D: JAG HAR INTE TID ATT VARA SJUK!  jag kommer missa för mycket i skolan pga att jag är förkyld .. :( Men det positiva är ju att jag får äta en massa glass pga att min hals gör ont 8D 


Jag har så fruktansvärt tråkigt. :(jag hatar att vara sjuk :( det är sååå tråkigt D: 

men då har jag tid att sova :D haha :D men jag är så trött hela tiden , jag sover as dåligt på nätterna <_<" inte skoj D: 


men nu vet jag inte vad jag ska skriva om , så jag laddar upp lite bilder ist :]


    


hehe , bilderna är redigerade ;DDD


men ska dra , pusss <3/ cecilia björk 

översätt bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Cecilia Björk ;D

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästboken

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards