ciiainwonderland

Alla inlägg under juli 2010

Av cecilia björk - 31 juli 2010 23:37

Tjaa , jaha , då har Maria farit hem igen då , trååååk D:


nu har jag ingenting att göra ;'(


  Hon gjorde lockarna me min plattång ! :D:D:D:D:D:D


Men ska dra , ses :3 <3

Av cecilia björk - 31 juli 2010 22:15

Tjah , just nu sitter jag i datastolen och får mitt hår fixat av Maria :)) kulkul :P

idag har jag varit på stan me henne och jag köpte ----->   DEN ! :D *HAPPYFACE!* :D


men nu ska jag dra , hejjs :DDD

Av cecilia björk - 31 juli 2010 22:13

Tjaaaa :D

ny blogg design , tycks? :D <3


kommentera :D

Av cecilia björk - 25 juli 2010 20:42

Tjaaa :D

just nu sitter jag och Elvira Carlsson och lyssnar på musik :D

viu har tråkigt D:

men sak samma , IDAG FYLLER JAG ÅR! :D XDD


men orka blogga nu xD

hejjs :D <3

Av cecilia björk - 24 juli 2010 13:09

Hejjsan , jag har inte kunnat blogga på ett tag för att jag har varit i lyxele :D


men jag har inte så mkt att skriva om det :p

men det kommer bilder snart :D

Av cecilia björk - 18 juli 2010 23:19

Hejhej :D

jag har då just kommit hem från att ha varit me www.Emmaalindqvist.blogg.se :D

vi gjorde inte så mkt , typ fetade oss på lite jordgubbar och grädde och sen el lite piggelin :D gottgott :))


Just nu sitter och nöter Airplanes - B.o.B ft. Hayley & Eminem (L)

den är bra som satan :D

Så , imorgon blire då att fa t lyksele me pappa , Mira och Janis :3 skojskoj :D


Men nu ska jag gå :p


Ses :3 <3

Av cecilia björk - 18 juli 2010 19:10

Hejjhopp :D

Ja , som sagt , JAG HAR INGET LIV! :D har inte hunnit köpa nått :/

men iaf så när jag å mamma va på konsum för ett tag sen så såg jag en tattuering me en spindel på , och då sa jag " SNÄÄÄÄLLA mamma , kan inte jag få den här för att se Pappas reaktion? :D (a' "

och såklart fick jag den inte :c

sen tog jag en sak som man har på pressenter , nu vet en sånhär sak som typ ä röd eller vilken färg som helst , typ jag tror jag vet vad den heter "paketrosett" men jag venne :D ja iaf , så sa jag till mamma "den HÄR vill jag ha i håret !!!!!!!1 :D" och först sa hon att jag skulle få den för att hon tyckte jag va rolig :D men sen sa hon att hon skoja :c *BIG SADFACE!* haha :D sen såg jag en AWSOME blomma :D sen såg typ ut som en palm :D så då sa jag att jag ville ha den bara för att den var cool , men fick inte den häller :c



a , men iaf , så kommer de lite minnes bilder nu :D ...


                          MINNEN! <3


jag älskarälskarälskarälskar er ! <3


Ni betyder allt för mej <3


ses :3 <3333

Av cecilia björk - 18 juli 2010 17:44

Hejhej , nu har jag då just kommit hem då ;p har varit hos www.elviiracarlsson.bloggplatsen.se :D de va jo kul :D<3

så , aa kul :D


och imorgon ska jag då fara till lyksele me papi , Mira , Janis :D <3

kulkul :)))

och så fyller man ju då år på söndag :D:D om en vecka :D:D <3


men ska dra , ses :3

översätt bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Cecilia Björk ;D

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Gästboken

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards