ciiainwonderland

Direktlänk till inlägg 26 december 2010

Barnvakt

Av cecilia björk - 26 december 2010 18:29

Hejhej :)

Just u sitter jag och lyssnar på musik, just nu är de då Give it to 'em - akon , rick ross. :)

Senare idag blir de då att vara barnvakt , eller rättare sagt klockan 20.00 ^^ Pappa och Cajsa ska på bio. Så då ska vi passa skitungen :) det ska bli kul , eller... nja , vi får väl göra så att det blir kul (a) haha , men vi ska iaf baka chokladbollar , fast mira ska väl göra marsansås som vanligt <_<' haha , sen ska vi typ leka kurragömma! ;D skojskoj , men nu skommer det nån liten bild ;D


 


Min gulliga lillasyster! <3


 


Miras coola glas (Y) 

pusss / cecilia björk

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cecilia björk - 20 mars 2011 19:38

Har ny blogg nu! www.CissiBj0rk.bloggplatsen.se!! :D LÄÄÄÄS! 8D Kommer blogga mycket mer på den bloggen än vad jag gjorde på den här :) Jag bytte blogg på grund av att namnet på den här bloggen är så långt och svårt att komma ihåg. så jag bytte :) ...

Av cecilia björk - 1 februari 2011 14:29


Hejhej , just nu sitter jag och ser på Svampbob Fyrkant! Han är cool! (y' haha ;] Jag måste börja blogga mer nu , annars är det ju ingen idé att jag ens har en blogg ;D haha :3    Ja , idag så är jag sjuk :( har väldigt ont i halsen , och så ha...

Av cecilia björk - 28 januari 2011 18:45

Hejhej , nu bloggar jag för en gångs skull! Det var ju ett tag sen :3 Just nu så sitter jag och ser på americas funniest homevideos med pappa och janis , haha pappa gör en "saga" på janis rygg... haha , pappa är ju som han är... ;p Idag så hade v...

Av cecilia björk - 27 december 2010 14:23


Hejsan , igår var då jag och Mira barnvakt , det gick bra , Janis somnade då fort i alla fall , så det är ju bra :) Just nu så sitter jag och lyssnar på musik , känner mig lite smått beroende av musik... och av att sjunga... haha :p   Imorgon b...

Av cecilia björk - 26 december 2010 14:59

Hejhej :) just nu sitter jag och lyssnar på musik och tråkar. inte kul , :( Det blir inte så långt inlägg nu , tänkte bara visa veckans låt ;) hihi , så här kommer den :)   Lady Gaga – Christmas Tree   lyssna ;DDD   men nu ska j...

översätt bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Cecilia Björk ;D

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Gästboken

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards