ciiainwonderland

Alla inlägg under januari 2011

Av cecilia björk - 28 januari 2011 18:45

Hejhej , nu bloggar jag för en gångs skull! Det var ju ett tag sen :3

Just nu så sitter jag och ser på americas funniest homevideos med pappa och janis , haha pappa gör en "saga" på janis rygg... haha , pappa är ju som han är... ;p

Idag så hade vi svenska prov , jobbigt -.- men det gick bra iaf , det var grupp prov. Men det var kul .. eller så ne ... ;p


Åsså vill jag ha en ny telefån , jag hatar min.. den laggar och pekskärmen dampar... den är allmänt cp... min telefån ser ut såhär....


 

Den är ful och dum :)


Den telefånen jag vill ha ser ut såhär...

 

Den är fin och verkar snäll! :D


bara så ni vet så är jag typ lite smått övertrött och har huvudvärk , så jag kanske klagar på allt just nu eller nå sånt :D


Nu sitter mira och jag och tittar på amigo , der suuuger :)

Nu är det barda ist , det suger oxå :) jag hatar alla program på barnkanalen :)


Men nu ska jag försöka att klå min pappas rekord i en massa spel på facebook , så hejdå :D


puss / cecilia björk


ni får en liten bild på köpet oxå ;]


 

översätt bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Cecilia Björk ;D

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästboken

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards